lauantai 15. lokakuuta 2011

Neljäs merkintä

Nyt alkaa jo pelottaa, kun huomenna pitää jo lähteä Helsinkiin =S

Keräys on siis keskiviikko aamuna, niin katson fiksummaksi mennä ajoissa paikalle, niin en ainakaan myöhästy. Massu on ollut tänään kamalan kipeä, kun viimeinen hormoni piikki oli eilen aamulla. Äsken pistin niin sanotun "irrotus" piikin. Vaikka olen jo itseäni monta viikkoa piikittänyt, niin tuossa oli jo haastetta, kun ei ollukaan se kynä, vaan ihan oikea neula! Jouduin lisäksi sotkemaan liuoksen itse ja se tuntui ihan hirveältä pistää itse nahkaan, kun oli ainakin 3 kertaa paksumpi neula! Ei se tietysti ole mitään siihen keräys neulaan...

Sain paikan minne mennä Helsingissä toipumaan, mutta joudun selviytymään sinne näillä näkymin itse...Harkitsen kyllä vakavasti ottavani taxin kaupungin reunalta toiselle siirryttäessä XD

Hormonit kyl vaikuttaa. Olen hölmönä kiintynyt vatsaani ja tunnun näkevän pieniä lapsia kaikkialla. Tässä kerrottakoon, että en ole normaalisti mikään lapsi rakas ihminen, joten voin vaan nauraa näille omille hormonaalisille reaktioilleni!

Massu on siis aika valtaisa ja olen esitellyt sitä tänään vähän kaikille niin jaanpa sen teidänkin kanssanne!

Tavallaan etsin jotain, joka hoivaisi minua ja jolle voisin olla surkea ja kipeä, mutta eräs ystäväni sai minut ajattelemaan tätä toisin, että olen niin vahva ja selviän itse. Että ihan hyvin minä pärjään itsekseni. Ja pakko sanoa, että jos kyseinen henkilö uskoo minusta sellaista, niin minähän kävelen sitten vaikka jalat poikki hänän luokseen, enkä valita. En ole heikko. Pelkään silti, mutta sehän on tervettä...Se että luin valmistautumis ja jälkihoito ohjeita, ei ollut kyllä tippaakaan avuliasta: "jos...niin mene heti sairaalaan, tai jos...ota yhteyttä sairaalaan...jne." Eli riskejä on...

Huomisen olen kuitenkin vielä koulussa ja nään ehkä isoveljeäni, jota en ole nähnyt taas kohta vuoteen! <3 toivotaan että pääsee, vaikka se tarkoittaisikin siivoamista aamulla^^

Kiitän ja kuittaan^^

PS. Aiemmin virtsatulehdukseksi epäilemäni vaiva onkin ehkä vain tuosta massun turpoamisesta. Juoksen nimittäin pissalla koko ajan! Luulen, että se painaa rakkoa jotenkin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti